Bezpieczny salon

W Belle Spa & Clinic zawsze najważniejszy jest człowiek. To dla naszych klientek i klientów stawiamy na jakość, higienę, bezpieczeństwo.  Wyselekcjonowane jakościowo kosmetyki (dobrane z największą starannością), higienicznie przeprowadzane zabiegi i profesjonalny sprzęt gwarantują stuprocentowe bezpieczeństwo naszym gościom. Nasz bezpieczny salon to dezynfekcja, sterylizacja i jednorazowe narzędzia do pracy. 

Teraz dodatkowo wprowadziliśmy wytyczne, by zapewnić jeszcze większą ochronę naszym klientom, sobie i zadbać o przestrzeń Belle Spa & Clinic.

Bezpieczny salon. Chronimy klienta

✔️ Wizyty umawiamy telefonicznie lub online (wtedy oddzwaniamy), przeprowadzając wywiad

✔️ Przyjmujemy tylko zdrowe osoby – krótka ankieta-wywiad i pomiar temperatury

✔️ Ograniczamy liczbę osób w Belle Spa & Clinic – przyjmujemy TYLKO umówione wcześniej (24 h) osoby w odpowiednich odstępach czasowych

✔️ Klient przychodzi na zabieg bez osób towarzyszących; na konkretnie umówioną godzinę (unikamy spotkań w recepcji)

✔️ Zrezygnowaliśmy z poczekalni (nie przechowujemy wierzchnich ubrań klientów; jeśli to konieczne, wkładamy je do oddzielnych worków)

✔️ Prosimy klientów o noszenie maseczek, rękawiczek tam, gdzie to możliwe (namawiamy do własnych maseczek i rękawiczek)

✔️ Proponujemy (jeśli klient nie ma własnych) PŁATNY „Pakiet Bezpieczeństwa” (jednorazowe maseczki, rękawiczki)

✔️ Prosimy klientów o mycie i dezynfekcję rąk (łazienka + środek dezynfekujący na recepcji i przy każdym stanowisku pracy)

✔️ Używamy narzędzi i tekstyliów jednorazowych. Jeśli są wielokrotnego użytku, sterylizujemy/dezynfekujemy/pierzemy w temp. powyżej 60 stopni (myjka, autoklaw, środki do dezynfekcji, środki piorące )

✔️ Każdy klient wyrzuca jednorazowe rzeczy (maseczki, rękawiczki, peniuary, czepki, bieliznę jednorazową…) do „Kosza na zużyte rzeczy”

✔️ Nie podajemy kawy/herbaty

✔️ Zostawiamy telefony komórkowe poza gabinetem

✔️ Usunęłyśmy testery produktów

Bezpieczny salon. Chronimy siebie

✔️ Zachowujemy bezpieczną odległość 2 m między stanowiskami pracy i pracownikami

✔️Mierzymy temperaturę pracownikom przed przystąpieniem do pracy

✔️Przeprowadzamy rozmowy z pracownikami, by mieć świadomość, że są zdrowi i mogą podjąć swoje obowiązki

✔️ Informujemy klienta o tym, że nie może przyjść na umówioną wizytę jeśli:

  • występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
  • jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
  • zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
  • w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji 

✔️ Konsekwentnie myjemy i dezynfekujemy ręce

✔️ Nosimy maseczki, rękawice, przyłbice (wtedy gdy to możliwe), by chronić usta, oczy, nos

✔️ Ubieramy zdezynfekowany strój 

✔️ Nie korzystamy z telefonów komórkowych

✔️ Odkładamy karty klienta „na kwarantannę”

✔️ Przyjmujemy klientów umówionych minimum 24 h wcześniej ; przeprowadzamy „wywiady-ankiety zdrowotne”

Bezpieczny salon. Dbamy o przestrzeń

✔️ Dezynfekujemy/sterylizujemy wszystkie przestrzenie, narzędzia, urządzenia, pomieszczenia (głowice, panel sprzętu, cążki, myjki, wyłączniki światła, podłogi…)  po każdej wizycie klienta 

✔️ Używamy jednorazowych narzędzi i tekstyliów (worki do pedicure, ręczniki, serwety do pedicure/manicure, serwety do demakijażu, pilniczki, polerki…)

✔️ Dezynfekujemy powierzchnie kontaktowe (klamki, lampy do mani i pedi, blaty, krany, oparcia krzeseł…) po każdej wizycie klienta

✔️Usunęłyśmy testery

✔️ Nie będziemy proponować czasopism, gazet (jeśli klient ma ochotę poczytać w trakcie wizyty, prosimy o przyniesienie lektury ze sobą)

✔️ Zostawiamy czas pomiędzy klientami na wywietrzenie pomieszczeń

✔️ Stanowiska pracy są tak zorganizowane, by uwzględnić zalecaną odległość 2 m (każdy klient ma do dyspozycji oddzielny gabinet –  zabiegi na ciało, zabiegi na twarz, stylizacja brwi, masaże lub wyraźnie, bezpiecznie oddzieloną przestrzeń – manicure, pedicure, zabiegi podologiczne)

✔️ Zrezygnowałyśmy z poczekalni (każdy klient przychodzi na konkretnie umówioną godzinę )

✔️Stosujemy się do wszystkich wytycznych Ministerstwa Rozwoju z Głównym Inspektoratem Sanitarnym

Jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć pobyt w naszym spa jedynie do czasu trwania zabiegu, formalności możesz załatwić przez internet. Wystarczy, że pobierzesz, wydrukujesz i wypełnisz wywiad epidemiologiczny, a następnie przyniesiesz ze sobą na wizytę w Belle Spa & Clinic.

Pobierz wywiad epidemiologiczny

Klauzula informacyjna

© 2024 Belle Spa & Clinic - salon kosmetyczny Warszawa Mokotów | salon spa Warszawa | klinika Warszawa | Intraject | masaż ciała | masaż twarzy | Wszystkie prawa zastrzeżone

realizacja: estinet.pl

BELLE SPA & CLINIC

ul. Bukowińska 26C
02-703 Warszawa

GODZINY OTWARCIA
pon. – pt. 10.00 – 21.00
sob. 10.00 – 16.00

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
e-mail: salon@bellespa.pl
tel.: 795 555 795