Bezpieczny salon
W Belle Spa & Clinic zawsze najważniejszy jest człowiek. To dla naszych klientek i klientów stawiamy na jakość, higienę, bezpieczeństwo. Wyselekcjonowane jakościowo kosmetyki (dobrane z największą starannością), higienicznie przeprowadzane zabiegi i profesjonalny sprzęt gwarantują stuprocentowe bezpieczeństwo naszym gościom. Nasz bezpieczny salon to dezynfekcja, sterylizacja i jednorazowe narzędzia do pracy.
Teraz dodatkowo wprowadziliśmy wytyczne, by zapewnić jeszcze większą ochronę naszym klientom, sobie i zadbać o przestrzeń Belle Spa & Clinic.
Bezpieczny salon. Chronimy klienta
✔️ Wizyty umawiamy telefonicznie lub online (wtedy oddzwaniamy), przeprowadzając wywiad
✔️ Przyjmujemy tylko zdrowe osoby – krótka ankieta-wywiad i pomiar temperatury
✔️ Ograniczamy liczbę osób w Belle Spa & Clinic – przyjmujemy TYLKO umówione wcześniej (24 h) osoby w odpowiednich odstępach czasowych
✔️ Klient przychodzi na zabieg bez osób towarzyszących; na konkretnie umówioną godzinę (unikamy spotkań w recepcji)
✔️ Zrezygnowaliśmy z poczekalni (nie przechowujemy wierzchnich ubrań klientów; jeśli to konieczne, wkładamy je do oddzielnych worków)
✔️ Prosimy klientów o noszenie maseczek, rękawiczek tam, gdzie to możliwe (namawiamy do własnych maseczek i rękawiczek)
✔️ Proponujemy (jeśli klient nie ma własnych) PŁATNY „Pakiet Bezpieczeństwa” (jednorazowe maseczki, rękawiczki)
✔️ Prosimy klientów o mycie i dezynfekcję rąk (łazienka + środek dezynfekujący na recepcji i przy każdym stanowisku pracy)
✔️ Używamy narzędzi i tekstyliów jednorazowych. Jeśli są wielokrotnego użytku, sterylizujemy/dezynfekujemy/pierzemy w temp. powyżej 60 stopni (myjka, autoklaw, środki do dezynfekcji, środki piorące )
✔️ Każdy klient wyrzuca jednorazowe rzeczy (maseczki, rękawiczki, peniuary, czepki, bieliznę jednorazową…) do „Kosza na zużyte rzeczy”
✔️ Nie podajemy kawy/herbaty
✔️ Zostawiamy telefony komórkowe poza gabinetem
✔️ Usunęłyśmy testery produktów
Bezpieczny salon. Chronimy siebie
✔️ Zachowujemy bezpieczną odległość 2 m między stanowiskami pracy i pracownikami
✔️Mierzymy temperaturę pracownikom przed przystąpieniem do pracy
✔️Przeprowadzamy rozmowy z pracownikami, by mieć świadomość, że są zdrowi i mogą podjąć swoje obowiązki
✔️ Informujemy klienta o tym, że nie może przyjść na umówioną wizytę jeśli:
- występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
- jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
- zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
- w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji
✔️ Konsekwentnie myjemy i dezynfekujemy ręce
✔️ Nosimy maseczki, rękawice, przyłbice (wtedy gdy to możliwe), by chronić usta, oczy, nos
✔️ Ubieramy zdezynfekowany strój
✔️ Nie korzystamy z telefonów komórkowych
✔️ Odkładamy karty klienta „na kwarantannę”
✔️ Przyjmujemy klientów umówionych minimum 24 h wcześniej ; przeprowadzamy „wywiady-ankiety zdrowotne”
Bezpieczny salon. Dbamy o przestrzeń
✔️ Dezynfekujemy/sterylizujemy wszystkie przestrzenie, narzędzia, urządzenia, pomieszczenia (głowice, panel sprzętu, cążki, myjki, wyłączniki światła, podłogi…) po każdej wizycie klienta
✔️ Używamy jednorazowych narzędzi i tekstyliów (worki do pedicure, ręczniki, serwety do pedicure/manicure, serwety do demakijażu, pilniczki, polerki…)
✔️ Dezynfekujemy powierzchnie kontaktowe (klamki, lampy do mani i pedi, blaty, krany, oparcia krzeseł…) po każdej wizycie klienta
✔️Usunęłyśmy testery
✔️ Nie będziemy proponować czasopism, gazet (jeśli klient ma ochotę poczytać w trakcie wizyty, prosimy o przyniesienie lektury ze sobą)
✔️ Zostawiamy czas pomiędzy klientami na wywietrzenie pomieszczeń
✔️ Stanowiska pracy są tak zorganizowane, by uwzględnić zalecaną odległość 2 m (każdy klient ma do dyspozycji oddzielny gabinet – zabiegi na ciało, zabiegi na twarz, stylizacja brwi, masaże lub wyraźnie, bezpiecznie oddzieloną przestrzeń – manicure, pedicure, zabiegi podologiczne)
✔️ Zrezygnowałyśmy z poczekalni (każdy klient przychodzi na konkretnie umówioną godzinę )
✔️Stosujemy się do wszystkich wytycznych Ministerstwa Rozwoju z Głównym Inspektoratem Sanitarnym
Jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć pobyt w naszym spa jedynie do czasu trwania zabiegu, formalności możesz załatwić przez internet. Wystarczy, że pobierzesz, wydrukujesz i wypełnisz wywiad epidemiologiczny, a następnie przyniesiesz ze sobą na wizytę w Belle Spa & Clinic.